PIAGAM PELANGGAN

 

Kewajipan Anggota Ibu Pejabat Program Kesihatan Pergigian:

Kami sentiasa komited dan akan berusaha memastikan:

  • Semua pelanggan dilayan dengan mesra dan cekap;
  • Semua pelanggan diberi maklumat mengenai perkhidmatan yang disediakan;
  • Semua pelanggan yang ada janji temu berjumpa dengan pegawai berkenaan dalam tempoh 15 minit;

 

Kewajipan Pelanggan:

Pelanggan perlu;

  • Membawa dokumen yang diperlukan berkaitan urusan berkenaan;
  • Menepati janji temu yang diberi atau menghubungi pejabat ini sekiranya tidak dapat menepati janji temu;
  • Menggunakan kemudahan yang disediakan dengan bertanggungjawab;
  • Bekerjasama dengan memberi maklumat sebenar dan lengkap berkaitan masalah yang dihadapi.

 

SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI:

Dr. Fauziah Ahmad

Pengarah Bahagian Amalan dan Perkembangan Kesihatan Pergigian

Tel: 03-8883 4163

e-mel: Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

ATAU


Dr. Sheila Rani a/p Ramalingam

Timbalan Pengarah Cawangan Kualiti Kesihatan Pergigian

Tel: 03-8883 4218

e-mel: Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

 

Pencapaian Piagam Pelanggan

Januari hingga Disember 2022

 

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan
Program Kesihatan Pergigian

 

 

 

801586
Hari ini
Semalam
Minggu ini
Minggu lepas
Bulan ini
Bulan-bulan sebelum
Jumlah
495
890
5162
791113
1385
25850
801586

Your IP: 3.226.122.122
2023-04-02 07:31
 
Hubungi kami Media Sosial  

Program Kesihatan Pergigian 

Aras 5, Blok E10, Kompleks E,

Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan

62590 Wilayah Persekutuan Putrajaya

Malaysia

Tel : 03-8883 4215

Faks : 03-8888 6133

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PENAFIAN: Program Kesihatan Pergigian tidak akan

bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang

diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini.

 

 

Tarikh kemaskini : 7 Oktober 2022

 

Hakcipta Terpelihara © 2012 - 2022, Program Kesihatan Pergigian, KKM

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Sitemap | Bantuan