Cetak

Piagam Pelanggan

Kewajipan Anggota Bahagian Kesihatan Pergigian:

Kami akan berusaha memastikan:

  • Semua pelanggan dilayan oleh petugas kaunter dengan mesra dan cekap;
  • Semua pelanggan diberi maklumat mengenai perkhidmatan yang disediakan;
  • Semua pelanggan yang ada temujanji berjumpa dengan pegawai berkenaan dalam tempoh 15 minit;

Kewajipan Pelanggan:

Pelanggan perlu;

  • Membawa dokumen yang diperlukan berkaitan urusan berkenaan;
  • Menepati temujanji yang diberi atau menghubungi pejabat ini sekiranya tidak dapat menepati temujanji;
  • Menggunakan kemudahan yang disediakan secara bertanggungjawab;
  • Bekerjasama dengan memberi maklumat sebenar dan lengkap berkaitan masalah yang dihadapi.

 

Sebarang pertanyaan, sila hubungi:

Dr N Jegarajan
Tel: 03-8883 4215
e-mel: Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.

atau

Dr Tuan Yuswana Binti Tuan Soh
Tel: 03-88834215
e-mel: Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya.

 

Pencapaian Piagam Pelanggan

Nota: Pencapaian piagam pelanggan dinilai dua kali setahun

Copyright© 2012 - 2017, Oral Health Division, Ministry of Health Malaysia.
Privacy Policy | Security Policy | Sitemap | Help
DISCLAIMER: Oral Health Division shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this portal.
Best viewed using Internet Explorer 7 or Mozilla Firefox with 1024x768 screen resolution