Piagam Pelanggan

 

Kewajipan Anggota Ibu Pejabat Program Kesihatan Pergigian:

Kami akan berusaha memastikan:

  • Semua pelanggan dilayan oleh petugas kaunter dengan mesra dan cekap;
  • Semua pelanggan diberi maklumat mengenai perkhidmatan yang disediakan;
  • Semua pelanggan yang ada temujanji berjumpa dengan pegawai berkenaan dalam tempoh 15 minit;

 

Kewajipan Pelanggan:

Pelanggan perlu;

  • Membawa dokumen yang diperlukan berkaitan urusan berkenaan;
  • Menepati temujanji yang diberi atau menghubungi pejabat ini sekiranya tidak dapat menepati temujanji;
  • Menggunakan kemudahan yang disediakan dengan bertanggungjawab;
  • Bekerjasama dengan memberi maklumat sebenar dan lengkap berkaitan masalah yang dihadapi.

 

SEBARANG PERTANYAAN, SILA HUBUNGI:

Dr. Mazlina binti Mat Desa

Pengarah Bahagian Amalan dan Perkembangan Kesihatan Pergigian

Tel: 03-8883 4163

e-mel: Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

 

Pencapaian Piagam Pelanggan

Nota: Pencapaian piagam pelanggan dinilai dua kali setahun

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan Program Kesihatan Pergigian

 

Januari hingga Disember 2016

 

Januari hingga Disember 2017

 

Piagam Pelanggan “Semua Pendaftaran Klinik Pergigian Swasta ditentusahkan dalam tempoh 7 hari (dari tarikh fail permohonan  yang lengkap diterima oleh Unit Kawalan Amalan Perubatan Swasta (UKAPS)” digugurkan untuk tahun 2017.

Bagi Pencapaian Majlis Pergigian Malaysia - sila rujuk ke laman sesawang http://mdc.moh.gov.my untuk maklumat lanjut tentang dokumen yang diperlukan.

* Bagi Pencapaian Program Kesihatan Pergigian, KKM -  kajian maklum balas pelanggan dan kajian kehadiran temujanji pelawat dijalankan setahun sekali

055022
Hari ini
Semalam
Minggu ini
Minggu lepas
Bulan ini
Bulan-bulan sebelum
Jumlah
433
527
2193
49629
4492
12440
55022

Your IP: 3.215.182.81
2020-04-09 15:15
 
Hubungi kami Media Sosial  

Program Kesihatan Pergigian 

Aras 5, Blok E10, Kompleks E,

Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan

62590 Wilayah Persekutuan Putrajaya

Malaysia

Tel : 03-8883 4215

Faks : 03-8888 6133

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PENAFIAN: Program Kesihatan Pergigian tidak akan

bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang

diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang dicapai daripada portal ini.

 

 

Tarikh kemaskini : 08 April 2020

 

Hakcipta Terpelihara © 2012 - 2019, Program Kesihatan Pergigian, KKM

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Sitemap | Bantuan